Garantie & klachten

Garantie & klachten

Garantie

Voor alle artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel hebt gekocht waarbij dit niet het geval is, bieden we zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel en in overleg met jou doen wij dit door reparatie of vervanging.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Stuur daarvoor een mail naar info@beebjesentodds.nl met de volgende informatie:

  • Een foto van het artikel
  • Jouw bestelnummer
  • Datum van aankoop
  • Het artikelnummer en/of artikelnaam

Is het probleem met het artikel jouw eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie of vervanging. Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie of vervanging.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. Meer informatie over de eventuele fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het artikel. De fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Klachten

Als je niet tevreden bent over ons product of onze dienstverlening, kun je uiterlijk 7 dagen na ontvangt contact opnemen met onze klantenservice op info@beebjesentodds.nl. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Hebben wij je toch niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kan je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform ODR van de Europese Unie.